مراحل ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

مراحل ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

5/5 - (2 امتیاز)

مراحل ترمیم ابرو میکروبلیدینگ ابرو یا فرآیند بهبود تاتو ابرو

روند بهبودی میکروبلیدینگ ابرو شگفت انگیز است.  گاهی اوقات شکل بهبود ابروها چشمگیرتر از آن است که فکر میکنید. همه اینها به نوع پوست مشتری بستگی دارد. بهبود تاتو به میزان عرق کردن شما ، استفاده از محصولات مراقبتی پوست و و رعایت دستورالعملهای مراقبت بعد از تاتو بستگی دارد که باید رعایت شود.

نتایج بدست امده زیر حاصل مطالعات و مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو ونتایج تجربه مشتریان پس از بهبودی است که برای شما اورده ایم.

با توجه به اینکه تاتو های زیبایی مانند میکروبلیدینگ ابرو پرهزینه هستند و انتظار داریم آنچه که دلخواه ما است نتیجه دهد باید به درستی از محل درمان مراقبت شده و بهبود یابند .

مراحل بهبودی میکروبلیدینگ ابرو همانطور که در شکل مشاهده میکنید ممکن است تا 4 هفته یعنی یک ماه طول بکشد .ممکن است این مدت با ترمیم میکروبلیدینگ ابرو زیادتر شود . ترمیم میکروبلیدینگ ابرو برای هر کسی که میکروبلیدینگ انجام میدهد بعد از یک ماه لازم و ضروری است.

نگرانی های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

متداول ترین حالتی که یک مشتری بعد از تاتو ابرو (میکروبلیدینگ ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو ) با آن روبرو است و همه مشتریان مرکز میکروبلیدینگ ابرو کرج تجربه کرده اند عبارتند از:

  • تاتو ابروی من تیره یا ضخیم هستند.
  • تاتوی ابروی من پوسته پوسته می شود.
  • من دیگر نمی توانم تاتو ابرو هام را ببینم.
  • من میخواهم این تاتو هام را پاک کنم

روز های اول میکروبلیدینگ ابرو

در روز اول و چند روز پس از انجام میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو، ابروهای شما ممکن است برای شما بسیار ضخیم تر و تیره تر به نظر برسند. تعدادی از عوامل وجود دارد که باعث می شود آنها به این شکل ظاهر شوند;

عمدتاً به دلیل ایجاد و فرآیند خشک شدن غدد لنفاوی پس از انجام میکروبلیدینگ است. مطمئن باشید هم ضخامت و هم تیرگی تاتوی ابروی شما در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.

محو شدن و از بین رفتن سکته های مویی (هاشور هایی مویی) تاتو شده در طول فرآیند بهبودی میکروبلیدینگ نه تنها رایج است، بلکه جز مراحل بهبودی است. نگران نباشید، تاتوهای شما هنوز وجود دارند و پاک نشده اند ولی زیر پوست شفاف تان در حال شکل گیری هستند. خطوط میکروبلیدینگ دوباره در طول هفته 2 که بخشی از روند بهبودی شما است ظاهر می شوند.

فرایند بهبود میکروبلیدینگ ابرو
فرایند بهبود میکروبلیدینگ ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.