میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کرج

قابل توجه مشتریان میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کرج

4.5/5 - (4 امتیاز)

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو که بر روی ابروهای شما انجام شده است بعد از ترمیم یا جلسه دوم تکمیل میشود و اصلا فکر نکنید تو جلسه اول کارتون کامل شد و تماس بگیرید چرا ابروهام چنین و چنان هست .

چرا میکروبلیدینگ ابرو کم رنگ میشود؟

پوست شما پوست یه انسان زنده هست و نه یه لاتکس که از یک پلاستیک با کیفیت درست شده  هست.

رنگدانه هایی که به ابروهای شما تزریق میشود توسط بدن شما به عنوان مهاجم شناخته میشود و مقداری توسط سلول های مدافع بدن دفع میشوند و با گردش خون به کلیه ها میروند و مقداری هم توسط سلولهای سطح پوست که وقت ریختن شون هست میریزند.

پس رنگ ابروهای شما مثل روز اول دیده نمیشود و نیازمند ترمیم هست🌸

رنگ پوست و میکروبلیدینگ

نکته دوم: وقتی رنگ‌ کاشت میشود با رنگدانه شما ترکیب میشود. خوب همه انسانها ۳رنگدانه دارند آبی و قرمز و زرد و هرکدام از اینها بیشتر باشد رنگ تان میل به همان دارد که در افراد دارای پیگمنت آبی تاتو تیره میشود که این هم در ترمیم مورد بررسی قرار میگیره و قابل تغییر است.

طراحی ابرو های میکروبلیدینگ

نکته سوم از همه مهمتر❌ زمانی که طراحی میکنم و دست تون آینه میدهیم تا مدل ابروهایتان را تایید کنید پس دقت کنید و بعدا جای اعتراض و پشیمانی باقی نماند که من نمیدونستم و نفهمیدم و …

چون ما ابروهای شما را باب میل شما طراحی میکنم با اصولی کلی دنیا و حتی بعضی ها میگند مداد حین کار پاک میشود که اینجا هم خدمت تان عرض کنیم که مداد طراحی ما فیبروز هست 300 هزار تومان قیمت دارد و بعد از اون همه با ماژیک جراحی فیبروز علامت میزاریم و  حین کار طراحی پاک نمیشود که طرح گم شود.

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کرج

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کرج

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.